Sommarkänsla i ett nötskal!

När det är såhär grått, trist och blött ute, så längtar man som mest till sommaren! Jag vill ha sol, värme och glada människor i min närhet! Solsken i ansiktet, korta kjolar och nätter som aldrig tar slut! Finns inget bättre än att titta på gamla foton, drömma sig tillbaka och längta ännu mer till att värmen snart är här!

Jag är med och tävlar i en liten fototävling, om ett par Ray Bans i modellen Clubmasters, där man ska bidra med en bild som ger en sommarkänslor! Den är tagen förra året, vi ska fira Pride och se paraden, och jag minns att det var så varmt att asfalten på marken smälte och jag fastnade med mina klackar i vägen! Det är vad jag kallar en riktigt lyckad sommardag, supervarmt, massa kärlek i luften och jag tillbringade dagen tillsammans med människor jag tycker mycket om! Dessutom ser man fortfarande spår från solbrännan, något som nu i mars känns ganska långt borta. Men det är en härlig dag att drömma sig tillbaka till! ;)



Tävlingen hittar ni här -  http://www.veckorevyn.com/mode/ebbas-blogg/2009/03/25/vinn-varens-rayban-hype/index.xml

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer