söndag.

Jag mår som jag förtjänar, för första gången på flera år känner jag mig verkligen helt kroppsligt sänkt. Halsen och huvdet är helt åt helvete. Men jobbet gick bra. Jag hade fått för mig att det skulle vara en liten firmafest, max 200 som skulle lalla hem runt 2-snåret, vilket för mig skulle innebära minst 5 timmar på en pall, massa roliga tidningar att läsa och förhoppningsvis lite överblivna desserter från personalmatsalen! Men nej nej nej, jag har aldrig haft så fel i hela mitt liv. Temat för "den lilla tillställningen" var Harem, redan där började jag se framför mig vattenpipor, magdansöser och mängder med folk! Det sista var det som stämde mest. 800 jävla personer, som kacklade värre än jag gör exalterad. Så mycket människor, så varmt och så mycket kackel! Och vi var 4 personer, ni som kan huvudräkning kan ju räkna ut. Lägg då till att folk är drägg som inte kan uppföra sig... När det var uthäng blev det kaos, folk slogs, svettlukten var outhärdlig och folk var så dräggiga och jobbiga. Det är i sådana stunder som jag älskar mitt jobb och kan välja att hjälpa dom jobbigaste sist! :) Utöver det var det supertrevligt, gänget som jag jobbade med var helt okej så kvällen gick ganska fort. Det jag dock la märke till var hur blandade åldrarna var, allt från nykläckta 18åringar till 50+. Roligt med lite blandat! Samt att deras klädstil var väldigt mycket sliskiga tyger, mycket hud, bröst och ben oavsett hur man såg ut!

Kvällens sämsta - en liten jävla halsduk var borttappad och jag trodde fan han skulle skicka vakten på mig. Till slut orkade jag inte prata mer med honom, så jag skickade min minichef på honom. Och då gick allt så superbra och det löste sig på tre sek. Trots att jag upprepade gånger bett om ursäkt, bett om hans uppgifter och sagt att vi skulle ersätta den borttappade halsduken! Men nej nej det dög inte, men när det kommer från en 1.80 lång man, så blir det givetvis mer trovärdigt och acceptabelt! Idiot, hittar jag halsduken ska jag fan köra den i köttkvarnen! Dessutom kom jag på imorrse att mannen i fråga var en gammal vikarie på THG!

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer