St Patric´s Day!

Fan också, har degat bort för lång tid och suttit i valet och kvalet alldeles för länge nu. Men nu har jag bestämt mig iaf, jag åker in och möter upp mina darlings och är kvar exakt så länge jag överlever, dör jag så åker jag hem till mamma och sover där eller tar pendeln ut till älsklingen. Huvudvärken vägrar ge sig, men o andra sidan - hur jäkla många dagar om året är det St Patrics day?! Nej just det, bara idag! Så darlings, jag tänkte banga, men jag saknar er och kommer komma försent! Men jag är på väg alldeles strax! Love<3

puss puss//en lycklig caro<3
5 kommentarer
Martina

Haha aa ja menar ja slösar bort mitt liv men mest när de e dåligt väder... :) jo de e fint.. vädret börjar bli bättre o lika så mitt humör :)

Sophia

TACK för trosorna! Kolla vad fint jag gjorde på bloggen!

Anonym

google :D

Cecilia

Var det de igår+ De missade jag..

Hoppas det var trevligt iaf :D

Anonym

hon är en månad och en vecka idag och så bedårande söt!