tisdag.

Sanna åkte nyss hem, vi har varit så superduktiga idag att det knappt finns ord. Hon mötte upp mig direkt efter jobbet, sen gick vi till simhallen, inställningen var 2-3 längder och sen dör vi i bastun! Men nej nej, så fort vi snuddade vid vattenytan så blev hon astaggad och det blev 40 längder vardera! Eller mjaa, Sanna simmade väll om mig ca 7gr, så jag vet inte hur många hon hann med, men jag klarade 40!! Första gången på jag vet inte hur länge, så bäst är jag! Men det ska bli lite ändring på det, och vi har bestämt att tisdag ska bli vår simningsdag!
Direkt efter allt bad gick vi hem hit, lagade vår maträtt - pasta med ostsås och champinjoner, medan vi såg på Juno! En av världens bästa filmer kanske?! Så sjukt bra att jag blir glad bara av att tänka på den!

Huvudet känns fullt och ögonen sticker, älsklingen är på andra sidan stan med pojkarna och jag har Segemyhr i bakgrunden. Är så trött att jag vill dö, vill inte ens tänka på hur lite sömn det blev inatt, Efter blivit väckt vid 02.30 och sen halvsova fram till 4 någongång innan man till slut somnade om för att gå upp vid 7 och jobba till 17. Mjaa, spontanbesök sådär på en tisdagnatt är inte princip min kopp te...

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer