tisdag.

Kom nyss hem från jobbet, som gick bra, tiden gick fort på förmiddagen, men sista timmarna ville jag lägga mig ner och dö. Men nu är jag äntligen ledig och hemma. Dock är älsklingen kvar hos Leif, så lägenheten är lite tom och död, men ska snart sätta på en film till sällskap. Imorrn kommer även vara min första dag då jag får vara själv i butiken, iofs bara ett par timmar då en av cheferna kommer in på kvällen för att se så att allt är lugnt. Men sen på torsdag ska jag få vara helt själv, lite pirrigt men det kommer säkert att gå bra!
Just nu känns jobbet stabilt, jag börjar inse att jag kanske var lite naiv som trodde att jag skulle komma in i gruppen efter en kvart, men det går sakta men säkert framåt. Så det ser ljust ut.

Någon mer än jag som fick njuta lite av solens varma strålar idag? Eller jag satt påt uben och fick strålarna genom rutan, men känslan var nästan lika bra - snart är våren här!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Ida

Man tror alltid att våren är på väg och så kommer det ett snöoväder;)