torsdag - ur balans!

Jobbet gick bra, min stängning igår gick lysande och bagaren var så nöjd - och jag trivs! Jag känner verkligen att jag trivs och tycker nästan om att gå dit, stort framsteg. Det enda jag är lite orolig för är Bokmässan, men den är ju iofs i september, så det lär ju lösa sig.
Sen direkt efter jobbet var det tänkt att  jag och älsklingen skulle gå och simma, men det gick åt helvete. Först gjorde han i kassan fel, så jag fick betala alldeles för mycket, och sen när det var klart så visade det sig att badhuset var stängt! Det var som en liten minikortslutning. Ska dit så fort jag hinner och få tillbaka pengarna, jävla mongo i kassan som tog för mycket betalt! Sådana inkompitenta människor borde inte få stå i kassan!

Resten av kvällen har varit supermysig och bra, vi har ätit våfflor och tagit det lugnt. Men utöver det känns det så ostabilt, eller som jag är i obalans, vacklar mellan att vilja gråta ögonen ur mig till att slå sönder något väldigt dyrt och se på när det går i bitar! Låter som en väldigt bra idé. ska se om jag hittar något som tillhörde han som bodde här innan :)


puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

PMS??!! haha..

Men vad du klagar på mina fina fina bilder! Lavendel är fint, men ja.. lukt lite illa.



Jag ska ha: Svart kjol, svarta skor, röda strumpisar, röd långärmad tröja och en svart väst! Snygg va´?! =)

Mycket snyggt om du fråga mig!



Du då?!