torsdag!

Dagen har gått väldigt fort och jobbet har gått bra, vet inte riktigt vad som skett, men idag har allt bara flutit på likt en liten barkbåt på vatten! Min inställning till jobbet har ändrats, så nu går det lite bättre iaf. Jag ska ta mig fan ta mig in i gänget, idag lyckades jag tom framkalla några skratt hos tjejen jag arbetar mest med. Framsteg! Kom på under vägen hem att det är något som jag skulle göra idag och som inte fick glömmas bort, (jag Vet att det är din namnsdag idag kära syster!) så nu sitter jag här hemma hos mamma, Rikard Wolff på väldigt hög volym och jag ska vattna alla tusen blommor som finns!

En fråga, rå broccoli - är inte det allmänt känt att det går att äta, supernyttigt och gott?! Eller är det jag som är überkulturell i matens värld, eller så är mina kollegor riktiga megasvenssons som bara kokar sina grönsaker...

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer