tristess!

Usch, även om kvällen varit mysig med lite firande bestående av våfflor med glass och sylt i sängen framför segemyhr, så har det även varit ett huvud för fullt med tankar, ångest och massa gråt och skrik, medan älskling gör så gott han kan. Fan, så mycket jag vill göra och hinna med, men när ska man få tid till det när vardagen och jobbet suger åt sig all jäkla energi? Just nu sitter jag och drömmer mig bort, älsklingen ligger i sovrummet med migrän och utanför hoppar en hare i snön. Några av de saker som jag drömmer om just nu:

  • Att jennie var hemma, och nästintill konstant kontaktbar 24/7, ett samtal bort och en kvart med tuben! Allt med jennie saknas konstant<3
  • Att solen stod längre på himlen, att all snö och kyla var borta och att man fick lite energi och glädje av våren och solen
  • Att jag hade någon svinrik gammal okänd släkting som nyss dött och som gav sitt hela arv till mig
  • Att jag hittade en utbildning som funkade för mig så att jag blir Sexolog
  • Att jag fick dricka kall öl, känna mig varm och rusig på någon uteservering, höra hög popmusik och gång på gång önska låtar tillsammans med Ellen
  • Att gå på långa promenader med Owe och prata om allt mellan himmel och jord
  • Att få sätta mig i Sannas bil, och åka dit vi får lust
  • Att ta en liten timeout, bosätta mig på landet tillsammans med älsklingen, det är sommar och livet är sådär fint
  • Att ha en riktig HT middag med Madde tillbaka i landet
  • Att få mitt wannabedrömjobb just nu, och jag hoppas hoppas hoppas!
  • Att jag får tillbringa mer tid med älsklingen
  • Att vi får fullkomlig ordning i vårt hem
  • Att jag inte tappar bort någon, vare sig mig själv eller någon annan
  • Att jag ägde en egen ö ute i paradiset!
puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
josefine

jag vill också gå långa promenader och prata om allt och ingenting gumman! saknar dem, från varje dag till inte alls så ofta. det är inte okej! promenerade förbi sveavägen och våra kvarter i onsdagsnatt och hade nostalgi. när jag kommer ner nästa gång måste vi hinna ses <3