Vardagsromantik

Imorrse när jag skulle göra iordning min frukost hittade jag något som fick mitt hjärta att slå lite extra, och nästan mina ögon att tåras. I min youghurttallrik hade älsklingen lagt en liten post it-lapp som det stod "Gomorron älskling! Du är det bästa som någonsin hänt mig! Älskar dig :)" Tre små enkla meningar som för han kanske tog 30sek att skriva ner, men det gjorde garanterat min morgon! Och det är just sådana små saker, som tar nästintill ingen tid att göra, men man vet att mottagaren kommer uppskatta det till max - det är riktig vardagsromantik för mig!

Lite tips på hur ni kan skapa lite vardagsromantik!

  • Överraska med frukost på sängen, kan dagen börja bättre?
  • Sätt upp små lappar till din älskling, hälsningar eller små söta meddelanden
  • Städa eller gör fint
  • Ta fram massageoljan och massera på
  • Baka något du vet han/hon tycker väldigt mycket om
  • Laga mat tillsammans, ät och njut
  • Stäng ute världen och umgås bara ni två
  • Laga en middagsrätt du vet är uppskattad, ät i lugn och ro med tända ljus
  • Gör ett mysigt skumbad med tända ljus, bubblor och badolja
  • Ha sex och ge varandra mycket tid och få varandra att njuta

    puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
delinda

åh så sött =)

Ida

Gud va gulligt av honom=) Det är ju de små grejerna i vardagen som är viktiga, personligen skulle jag bli överlycklig om jag hittade nåt sånt när jag minst anade det! Får pressa min pojkvän lite, även om jag tycker det ska komma självmant från honom;)



Puss!

Cecilia

Vilken gullig pojkvän du har! Så sött! Har han en bror? ;)



Jo jag måste vänta i ett år på o ta bort den vilket fall så tid har jag ju...