veckans planer!

Det blev kanske inte den bästa starten på veckan med en superförkylning, men desto bättre kommer ju resten av veckan att bli! Eller hur?! Denna vecka har jag försökt fylla med så mycket kärlek och mys som det bara går! Så att det blir en mix av allt det där tråkiga som man måste göra, och sen en massa härligt som man vill göra!

[ ] Vissen-som-en-tulipan-måndag
[ ] Mysa och umgås så mycket jag kan med älsklingen!
[ ] HT-fika på 60!! Längtar<3
[ ] myskväll med aspisarna
[ ] Boka Magalufresan!
[ ] Kika på bokrean
[ ] Läsa läsa läsa
[ ] Mitt nummer av Veckorevyn kommer ut!! (ja det har gått så långt att det blivit mitt nr, men jag är ju faktiskt med på en Hel sida själv! ;))
[ ] Recension av erotikböcker
[ ] Mina tips inför bokrean
[ ] Få klart i vardagsrummet+få ordning på kaoset
[ ] Tvätta!
[ ] Bli frisk
[ ] börja med morgon och kvällspromenixar - så fort jag blir frisk
[ ] Njuta av varje solstråle
[ ] Starta min morotsmetod på allvar!
[ ] ha mini-spa!
[ ] Skicka en till bunt fantasier till Katerina Janouch
[ ] Fixa med lite bankgrejer
[ ] Göra en budget tillsammans med älsklingen
[ ] Få lite mer ordning i hemmet!
[ ] Stor utgång på fredag!
[ ] Ledig lör-sön :)
[ ] njuta av livet!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Em

är inte ja medbjuden på stor utgång :(