vi är kärlek<3

Fick just världens tokfinaste kärleksbrev från min andra halva, så nu sitter jag här, småsnyftar, skrattar och lyssnar sönder vår låt! Ja det är tamigfan vår låt - Kärlek är ett brev som skickats tusen gånger! Har ni inte hört den så är ni vilse, och tycker ni inte om den så vet ni inte vad vackert är!
Jag saknar dig så äckligt jävla supermycket att jag vill gå sönder, packa ihop mig själv i en liten kartong och posta mig ner till dig, se det framför dig lite som en tecknad film! Jag bara räknar minuterna tills du är hemma igen, och halvbor på sofforna hos mig och älskling, och att livet börjar rulla på normalt igen, för ett liv normalt utan dig, knappast<3

Tänkte fira lite med ett litet potpurri från några av våra bästa moments! Njuuut!













Kärlek är för futtigt för att förklara vår<3

Älskar dig så mycket min andra halva, cpmånga bilder, men jag älskar varenda en<3



 

puss puss//en lycklig caro<3

3 kommentarer
Sophia

Så gulligt! =)

Kommer hon hem till min examen eller? För då får du bjuda henne!

O glöm inte bort min blogg, kan du inte tipsa dina läsare lite om mig??! =)



Fis fis!

saskia

mysiga bilder :)!

Jelly

åhh caro! vad fint! :D

hahahaha och va fina bilder ;) vi är så otriligt fotogeniska :P hahah

älskar dig!



och nej sophia jag kommer tyvärr inte hem förrän typ augusti, så jag missar den :(