vi firar 6 månader!

Idag är det ingen vanlig dag, utan jag och älsklingen firar 6 månader!! Då räknar vi alltså sen vi började om på nytt nu i höstas, och tiden har gått så sjukt fort! På 6 månader har vi blivit sambos, flyttat ihop och startat ett helt nytt liv tillsammans, och jag har aldrig varit lyckligare! Han är min kärlek, min bästa vän och den som förstår mig nästintill bättre än mig själv, själsfränder vet jag inte, vi är mer som varm choklad och vispgrädde! ;) Han är min ficklampa i mörkret och den som håller mig flytande! Älskar honom så mycket, och i dag ska vi fira det!! Jag har redan valt ut min outfit, packat ner hans kläder samt ordnat en hel del inför kvällen! Det ska verkligen bli så mysigt, ser mycket fram emot kvällen!

Imorrn tänkte jag inviga älsklingen lite mer i bloggen, då kommer det komma en lååång lista med tips, råd och massa annat bra för relationer, kärlek och annat mysigt! ;)



puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Ida

Grattis till 6 månader!!!