Wideopen!

Tänkte på det förut idag, att jag som väldigt öppen person, är sjukt glad över att mina tjejer är exakt lika öppna dom med! Jag vet inga andra där alla, och då menar jag verkligen alla samtalsämnen är välkomna. Senast hemma hos Sanna hann vi med allt från gamla fylleminnen, sexleksaker och sex, se och prova sannas nya dildo till allt annat som är förbjudet för vissa! ;) Samtidigt som vi planerade årets stora resa! Det jag egentligen ville frå fram är att det är så fruktansvärt skönt att umgås med människor som man kan prata med allt om, det finns inga ämnen som är förbjudna och hämningarna är bortblåsta! Pinsam tystnad existerar inte utan istället frågetecken, svar och en massa skratt! Utan öppenhet stannar världen!



ps. jag hoppas ni förstår vad jag menar darlings, ni är underbara<3

puss puss//en lycklig caro<3
7 kommentarer
Hanna

tackar för tipset. ska göra en raid och se vad som kan gömma sig i garderoben =) Absolut måste man va öppen, idag ska jag o mina tjejjer träffas och kackla =) ha en fin dag!

saskia

sv; taack!! ojj, jag skulle aldrig vaga lagga upp en bild pa en dildo i min blogg!

kram :)

sanna

Visst är min dildo het???;)

Cecilia

Haha du borde ha värsta sexdesignen! Hade en sexblogg förut, älskade det :P



Va otroligt gullig du är! Vad glad jag blir, även om jag ansolut inte känner mig som en förebild. Jättegulligt! Blir alldeles rörd!

Sophia

Ni är ju tokiga!!

josefin

Lös rebusen och svara på frågan i mitt senaste inlägg: http://sameoldstories.blogg.se/2009/march/los-rebusen.html#comment



Kram!

Daniela

Det är jätte bra med mig tack :D hur är det själv?

vad cool du är gumman, visst är det skönt att ha sånna underbara tjejkompisar som man verkligen kan tala om allt med.. :)