Work, sex and the city!

Det var vad jag och Sanna kom fram till igår om våra liv, istället för det där härliga singellivet med drinkar, shopping och skoj så är det även en jävla massa jobb inblandat i vårt liv, + egen lägenhet och vad allt det innebär (städning, räkningar, matlagning, + tusen och tusen saker till!!) Så man kan ju nästan säga att jag lever lite som en blandning av Sex and the City och Desperate Housewifes! Vad sägs om det?! Just nu kan jag även räkna till tre andra tjejer som hamnar i samma grupp som jag, men vilka dom är förblir en hemlighet, men en sak ska ni veta - Girl Power, och att ni är bäst som orkar med allt!<3

Om man ska välja karaktärerna har jag självutnämnt mig till Carrie i SATC, likheterna är ju nästintill självklara, kolumnen - bloggen om sex, Mr Big - älskling, bäst - bäst, ja ni ser själva hur lika vi är! ;) Och i DH så är jag nog mest lik Bree, kan verka kall på ytan, men man vet att allt hon gör är av kärlek och omtanke, något som ibland kan verka lite konstigt men sant! (förutom att hon är lite trångsynt vad det gäller sexbiten) Dessutom så städer och plockar jag med när jag är upprörd...

Så nu ska jag fortsätta mitt städande, ska försöka plocka och fixa så mycket som möjligt ett tag nu innan jag ska ta mig in till stan för lite shopping! Som sagt, städning och shopping - ja ni ser ju likheterna! ;)



'puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
natta

tack ska du ha!

aaa det ska jag verligen göra :D

sanna

åh jag älskar sex and the city! :)