1 maj!

Ja, det kanske är några dagar i efterskott, men det kändes inte så mycket mening med att skriva ett inlägg, som man tagit bilder till, och när man inte kunde ladda upp bilderna. Så nu kommer istället en liten resumé om vad som hände första maj! Dagen då man om man har något att säga - ska säga det! Dock hade jag inte hittat något passande tåg för detta år, så jag och min gamla pg-favourite Owe roade oss med att gå omkring i hela jäkla stan! Vi åt glass, pratade gamla minnen, åt supergod mat i kungshallen och njöt av det underbara sommarvädret! :) Dessutom såg vi det underbara och vackra lebb-bröllopet i Humlan, men det kommer senare! ;)



 

puss puss//en lycklig caro<3

4 kommentarer
josefine

en väldigt fin första maj. tack gumman <3

Daniela

Vilka härliga bilder! Hoppas du hade en jätte bra valborg, det hade jag! :D kramar

Kevins mamma Mia

jag hade det underbart! hur hade du det?? Puss

Anonym

vrf skriver du aldrig om sex längre ??