Friday and I´m in love!

Vilken underbar dag det här kommer bli! Vaknade av att älsklingen höll om mig, innan klockan ringde, vilket gjorde att jag kände mig pigg + väldigt älskad och uppskattad - perfekta starten på dagen? Därefter tog jag en riktigt powerwalk med stavar och njöt av att våren verkligen är här. Jag vet inte hur många av er som varit i Högis, men här ute har vi verkligen fin natur med massa träd, buskar och fina blommor - perfekta promenadvägen!
Ska snart iväg till jobbet och planerna för ikväll vet jag inte, Tjejmiddagen blev inställd, så nu är jag fri som en fågel. får se vad som händer och vad som faller mig in.

Ha en underbar fredag allihopa :)

ps. jag drömde om dig inatt, och du var hemma! Allt var som vanligt och du sa hur mycket du saknat oss och hur skönt det var att du var hemma igen!  Fan vad jag vill ha augusti, eller bara vara med dig! Saknar dig som fan<3

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Evelina

Sv. Tack så mycket