Hej nostalgi!

Ibland är livet sådär extra mysigt, som nu ikväll. Allt är lugnt och skönt, älsklingen är nära och livet är så mysigt. Dessutom sitter vi och njuter, skrattar och drömmer oss tillbaka till barndomen genom att lyssna på gamla avsnitt av Trolles Trafikskola! Åh, det är så mysigt och jag minns fortfarande alla texter! I början av vår relation brukade vi ligga i mitt gamla sovrum i aspis, dela på min lilla bandspelare och lyssna på Trolles Trafikskola i famnen på varandra<3 Så det blir liksom dubbel-minnen av Trolle, dels från när jag och syster brukade lyssna på det här som barn, och sen när jag och älsklingen brukade ligga nära och lyssna på det -dubbelmysigt!



Kommer ni också ihåg Trolle och hans bröder, visst var det det allra bästa barnprogrammet som barn?! :) Nej, nu ska jag fortsätta lyssna och bädda ner mig i väntan på att älsklingen ska sluta nörda :)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Alex

SV: Nä inte helt, har nåra kapitel kvar! Men änsålänge är den helt otrolig!