I put my blue shoes on!

Vad tycker ni om mina nya skor? Den kommande sommarens mest användbara ting? Snacka om att jag ska parta sönder dessa små godbitar under tiden som jag klunkar alldeles för mycket goda drinkar, minglar, skriker till låtarna och umgås med fina! Dom med rosetterna ska jag ha på festen nu på lördag, komplett outfit kommer imorgon då det fortfarande är en detalj som saknas! ;)






ps. upptäckte nu hur otroligt dåligt skorna är fotade! Ber om ursäkt för det. bättre bilder kommer senare. Skorna är mycket snyggare i verkligheten!

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Anonym

Hej gumman!

Daniel heter han.. han e så underbar..Han bor här i väsby, så man har ju alltid vetat vilka vi varit. Men han bor där jag jobbar ungefär, så vi har fått bättre kontakt genom jobbet, plus att vi har gemensamma vänner. :)

Cajsa

hehe ja.. ^^ men idag blev det inget för att det regnade. :( det har slutat regna nu men jag har tappat motivationen för idag.

Ida

De första var underbara! Vart köpte du dom?