it aint over til it´s over

Yesterday was fun! I princip hela kvällen var lyckad enligt min mening. Vi började på theos, först jag och sanna, och inom en stund kom även ernst och malin! Mycket trevligt med skratt och dricka. Och därefter joinade även Natti, Natta o Naddi! Jag bjöd Natti på en födelsedagsdrink - San Francisco som var sjukt god! Kvällen var bra och lyckad, inte särskilt mycket folk utan det var mest vi. Efter incidenten så hamnade jag och Sanna slutligen på donken, tog varsina megameal och jag åt min första donkenmål på månader! Därefter hemgång och känslan av att krypa ner nära sin älskling var lovely!

Dagens status känns stabil! Jag började dagen med en sovmorgon och därefter en powerwalk med tillhörande styrkeövningar hemma. Så nu är jag pigg, fräsch, nytränad och nyduschad! Inväntar snart sanna som ska ta med mig på lunch någonstans :)

puss puss//en lycklig caro<3
8 kommentarer
Ida

McDonalds är aldrig så gott som när man är på väg hem från krogen, eller är bakis...

linda

ja, det är jag som tagit alla :)

tack

Nanna

verkar som du haft en lika bra lördagskväll som jag! Nice!!!



Tack för dina tips... :)



Vad hittas på denna sköna söndag?

Dragana

Skönt med så mycket träning!

Daniela

Vad söt du är gumman! Tack.. hoppas allt är bra med dig :)

Sophia

En annan cyklade ju 30 min = 11,15 km idag på gymmet! =)



Förresten har jag köpt en present till dig! Gissa vad?

frida

absolut =)

puss!

Alexandra :)

Sv: hihi tack så mkt :)

Allt bra med dig? :D