It´s friday and I´m in love!

Älsklingen kom iväg till jobbet mitt i natten och jag somnade om innan han ens lämnat rummet! Men istället för att sova som ett litet barn drömde jag den ena drömmen värre än den andra. Nattens värsta dröm: Jag, natti, natta och sanna var i Thailand/Rhodos, solade, badade och hade skitkul! När vi väl var hemma i Sverige igen hade vi så bråttom hem så att Natti (??) skulle köra bilen, och när hon körde genom en gigantisk korsning fick hon sladd på bilen, blev påkörd och jag som satt i framsätet utan bälte, och det enda jag kunde tänka var "jag vill inte dö, jag älskar ju honom!! Ludvig Siljeholm!!" fast jag klarade mig med bara en whiplashskada, så vi åkte hem till en gammal kompis o åt makaroner med hans familj innan jag bestämde att vi skulle åka hem! - hej störd dröm! Vaknade med hjärtklappning över att jag nästan dog!

Usch, varför ska jag jämt ha så cpiga drömmar?! Nej, det här ska bli en bra dag. Sitter och njuter av solen med en kopp te, ska snart iväg till jobbet. Och jag kan inte bestämma mig för om jag ska köpa mig en spikmatta eller inte. Är så sugen på att prova dom, och jag inbillar mig att jag kommer må superbra och bli aspigg om jag har en sådan! Liksom som att rutinerna som hurtbullar kommer automatiskt med mattan! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer