It´s friday and I´m in love!

Vilken underbar myskväll det här blev! Efter att darlingen och jag besökt aspis för att panikleta/hitta min älskade mobilladdare åkte vi en snabbis förbi en liten stormarknad, jag fyndade Geisha och Sanna hittade 6 delen i My Little Pony, ibland har man tur ;) Därefter fick jag skjuts hem och möttes av min älskling! Jag visade snabbt upp mitt nya supersnygga sett (bild kommer senare) och sen bäddade vi ner oss och såg på Californication! Någon mer än jag som är helt såld på den serien? Ja, jag är så kär i Hank/Mulder, lika sexig nu som då! ;)
Efter underbart sex ligger jag nerbäddad i sängen och älsklingen kollar posten på wow, och livet känns sådär phucking underbart igen! Skitsamma att jag har jobb imorrn! Skitsamma att jag inte är älskad av alla! Det gäller att hitta guldkornen,glädja sig som fan åt det och skita i resten! :)

ps. yes, I´m back on track! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer