kick-ass monday!

Äntligen måndag! Hade tänkt börjat veckan med en hurbulletur med stavarna, men valde istället att krypa närmare älsklingen, väcka honom med all min kärlek och pussar, mottaga en topp-3-orgasm innan jag var tvungen att springa till tuben med håret åt helvete och kinderna rosenröda! Det är vad jag kallar att kicka igång en vecka! ;)
Jobbet gick superbra, även om jag är död så strålar jag som en sol! Bagaren hade "Provbakning" hela natten, och jag fick på prov sälja så mycket jag kunde efter att dom gått - snacka om att han blev glad när han ringde för att kolla läget, och allt var i princip slutsålt! Pluspoäng! :)

Denna vecka kommer varvas med roliga möten med lovely människor, tusen saker att göra på hemmafronten + massa spännande och roligt jobb med sexfantasiprojektet! + att jag fortfarande har flera böcker som jag är sugen på att läsa, får se hur jag löser det hela.

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer