min start på dagen

Innehöll dock inte överdrivet mycket sex, eller inget alls om sanningen ska fram. Men har man älskling som sovit konstant de senaste 12timmarna, så känns det inte överdrivet lockande att väcka honom nu för lite sex. Även om tanken är mer än lockande... Istället för det har jag varit ute och stavgått, njutit av solen, lyssnat på fåglar och andra djur och tagit det allmänt lugnt ute i naturen. Och fan vad jag tycker om mig själv för att jag ställer klockan två timmar för tidigt! Ingen stress, bara lugn och ro, jag får andas frisk och ren naturluft och samla nya krafter. Åh, jag är en sån skogsmulle!
Jag har även hunnit med en powerfrukost bestående av naturlig youghurt, min egen fröblandning och hackad kiwi som jag blandade i! Så nu är jag astaggad för en lång dag! Först jobb fram till 18.30, sen förbi mamma på middag och hårfärgning, och därefter möta upp Ellen + bror och Sanna på Theos! Lovely!

Nej, nu ska jag ta och bädda ner mig en snabbis med älsklingen och pussa allt vad jag hinner innan jag måste springa till jobbet! Ibland är kärlek det absolut bästa som finns<3

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Mia

399! som hittat:)

Ida

Borde också börja gå med stavar, det ska ju tydligen ge jättebra träning! Och jag som ändå är ute och går så pass mycket.../puss

Dragana

Brukar dina dagar börja med sex? :O