myskväll!

Har precis kommit hem från en riktig myskväll hemma hos emly! Åkte direkt dit efter jobbet och på plats var emly, malin, ernst, angelica, frida och två johannor. Vi åt mat och drack väldigt god bål, eller jag åt lite baguette eftersom jag var tvungen att kubba till bussen och därmed inte hann med att köpa något. Men jag citerar min mamma - man har ju reserver! Även om jag inte kunde stanna så länge, så var de timmar jag var där väldigt mysiga och roliga :) hände även sjukaste grejen när jag och angelica väntade på tuben, men det tar vi imorrn!

Nu ligger älsklingen en aningens förvirrad och söt nerbäbbad och jag ska joina honom. Imorrn är det ännu en dag med jobb som väntar och sen ska vi fira Nattis 20årsdag ännu en gång! Och jäklar i min lilla låda vad vi ska fira! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer