röd dag

Ledig, mitt i veckan! Lyxkänslan går inte att beskriva, känns riktigt bra. Unnade mig en sovmorgon tills jag vaknade, vilket för en gångs skull inte var vid 7.00, utan jag sov ända fram till 10! Tant Agda i mig har bytts ut mot en vanlig tonåring?!
Gårdagen igår var riktigt bra och lyckad, var länge sen jag skrattade så mycket! Det var jag, naddi, natti, natta, älsklingen och vicke-picke. Först spelade vi lite Mario, kollade gamla bilder och åt sen middag vid 10, och därefter blev den en kubbturnering utan dess like! Tack för en riktig toppenkväll darlings, riktigt bra mitt-i-veckan-mys, asroligt men inte så ansträngande! ;) Det var nog mest mina skrattmuskler som fick sig en liten träningsmatch igår. Bilder kommer upp senare!

Nu ska jag göra mig iordning för en riktig powerwalk med stavar. Hoppas solen skiner 5min till så att jag iaf få inviga promenaden i solsken. Därefter ska jag njuuuta av min lediga dag på en mängd olika sätt... ;) Ha en bra dag allihopa!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer