saturday wait´s!

Vilken perfekt lördag det här har varit! Jobbet var lugnt och bra, tiden rann iväg och jag och bagarn hade superkul, äntligen en rolig chef! Direkt efter jobbet åkte jag hem till wannabe-svärfar där älsklingen och delar av hans familj väntade. Mycket nya ansikten, lite pirrigt men det gick väldigt bra. Känns som jag blev omtyckt :) Vi åt supergod mat, pratade massa, njöt av vädret, gamade goda efterrätter och kvällen avslutades med en superrolig musiklek. Jag som lätt bangar på charadliknande lekar, hade faktiskt väldigt kul. Dessutom så vann tjejerna stort över killarna, och det är ju alltid lite extra kul att slå älsklingen i något!

Ännu en arbetsvecka har gått mot sitt slut, och jag känner mig som ett överkört blåbär. Sängen väntar och imorrn är jag ledig, vilket innebär - sovmorgon! Godnatt alla söta, och glöm inte - använd kondom! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer