Sexfantasi-projektet!

Nu börjar det verkligen dra ihop sig, fick mail från min älskade chef och idol, Katerina Janouch, igårkväll, och hon behöver fortfarande få in fler sexfantasier! Vilket innebär att jag fortfarande behöver er hjälp!! Så oavsett om ni redan har skickat in en eller inte, så behöver jag minst en från er var! ;)

Kom ihåg, det behöver inte vara långt alls, det viktiga är bara att ni gör det! För jag behöver verkligen er hjälp nu, sista grejen inför slutproduktionen! :) Kom igen nu darlings, det här klarar vi va?! :)

Drar lite fakta återigen:
- Kan vara alla från en halv a4 till flera sidor långt
- Gärna mycket detaljer!! Målande beskrivningar om allt från platsen ni är på till hur könet ser ut!
- Det är Totalt anonymt!
- Kan vara en sexfantasi som du har när du själv onanerar, något du bara fantiserar om rent allmänt, eller något du kanske fantiserar om att göra med din partner!


När du skrivit klart fantasierna (gärna flera!!) så kan du skicka till följande:

Min mail - [email protected]
Katerinas mail: [email protected]
Anonyma mailen: [email protected]  lösen: orgasm (logga in på mailen och skicka till någon av adresserna ovan!'
Min blogg: car0.blogg.se 

Har ni några frågor så hör av er!


Så släpp loss kåtheten för en stund, skriv ner några fantasier och skicka till mig på direkten! Söndag kväll skickar jag iväg en bunt! ;)




Räck upp en hand ni som inte fantiserat om någon av dessa tre scenarior?! Ingen?! Trodde väll det! Tadaa, där har ni minst en fantasi att skriva om! ;)



ps. Jag förväntar mig stenhårt en trave med sexfantasier i min mail inom några dagar, ingen fantasi, ingen fest! ;)


 

puss puss!//en lycklig caro<3

0 kommentarer