sleeping beauty

Nu har jag jobbat klart för ikväll, är helt slut i fingrar och huvud! Dock måste det erkännas att det är ett väldigt roligt jobb, och jag är fruktansvärt hedrad över detta uppdrag! Har skrivit, pulat och ordnat en liten bunt som skickats iväg till Katerina Janouch! Men darlings därute, jag är fortfarande i desperat behov av fler sexfantasier, så snuska loss nu därute och skriv ner era vildaste fantasier och skicka sen till mig! ;)

Nu väntar sängen och en sovandes älskling, ibland finns det inget bättre<3



puss puss//en lycklig caro<3
7 kommentarer
Evelina

God morgon! Ha en bra dag (på min födelsedag!) ;)

Evelina

God morgon! Ha en bra dag (på min födelsedag!) ;)

Evelina

God morgon! Ha en bra dag (på min födelsedag!) ;)

Anonym

självklart;)

Cameras are FLASHING

Åh tack. Hatten är från H&M, killavdelningen. Puss.

Ida

Vi bilade, en underbar upplevelse kan jag säga! Ingen av oss hade besökt särskilt många länder i Europa innan, så det var superkul att få upptäcka så mycket=)

Alex

SV: Nope, inte sett filmen än! Vill vänta tills ja läst klart boken :)

Men boken är ju grymt bra!