torsdag.

Hade en datorfri kväll igår och låg istället nerbäddad nära älsklingen och läste, riktigt skönt! Denna dag har blivit nästintill detsamma, eller jag bäddade ner mig så fort jag kom hem och bara njöt. Men plikten kallar och jag har lite saker att göra här hemma. Imorgon är det ju fredag och jag velar mellan en urkul tjejmiddag - eller att dö för mig själv här hemma! Mjaa, ni förstår väll vad det lutar emot?! Älsklingen är fortfarande dödligt sjuk i en förkylning, men tydligen inte tillräckligt sjuk för att orka med sex, vilket alltid är ett positivt tecken! ;)

Nej, nu ska jag laga middag till fågelungen min, sen har jag kvällen fullspäckad med diverse aktiviteter, dvs en mängd blogginlägg! ;)

ps. för er som undrar, jag har en riktig killer-träningsverk, fortfarande! Så ont att bagaren avrådde mig från att jogga ikväll och istället ta det imorgon! Yes, jag är en riktig hurtbulle!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer