undrar hur det känns att köra över en gräsand?!

Har nyss kommit tillbaka från en kort promenad med sanna, vi njöt av solskenet, syrernarna som doftade och planerade även lite inför sommaren! Väldigt enkelt men superskönt sätt att avsluta en arbetsdag på, lite frisk luft, blommor som doftar och en underbar v'än. Min träningsvärk vill fortfarande inte ge sig och jag har mest haltat omkring som Tant Agda hela dagen. Men jag inbillar mig att lite mer träning ovanpå är knappast det min kropp behöver nu för att bli kvitt värken, men tydligen ska det snabba på processen säger bagaren. Jaja, får se om jag vaknar upp som 95 eller 19 imorrn.

Nu ska jag laga lite middag, och jag är så sugen på fiskpinnar! Har tom köpt hem remouladsås, är inte överdrivet förtjust i det, mest syrran som ätit det under vår uppväxt, men det känns som det ändå hör till på tallriken.

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Vilken sen middag!!! Inte bra det där asså!