vuxenpoäng!

Jag är så trött att jag vill packa ner mig i en liten låda och be älskling klistra på en adresslapp till något exotiskt ställe. Direkt efter jobbet åkte jag hem och pussades lite med älsklingen innan pappa kom över. Sen skulle vi bara ta "en liten vända" förbi källaren, vilket resulterade i att pappa/jag stod och bläddrade igenom tusen foton och tusen saker, eller jag var bara på till en början, men efter ett tag började jag ruttna! Och pappa sa gång på gång hur han inte hade tid, men gick bara längre och längre in i förrådet. Därefter hämtade vi äntligen min gamla byrå och min älsklade cykel, så gissa vem som ska börja ge sig ut på cykelutflykter nu?! :)

Jag orkar inte ens tänka på hur mycket vuxenpoäng jag och älsklingen samlat på oss idag. För vi har även hunnit planera ommålning, spackling och fått en massa juldukar, det om något är väll vuxenpoäng?! ;)

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer