bekännelser.

Jag somnade innan 11 igår, istället för att kolla på körslaget så läste jag Harry Potter och betalade räkningar, jag hade kunnat umgås med en väldigt söt, men valde att dö hemma i soffan istället. Sådana kvällar behövs ju också.

Dessutom började jag fundera över en sak igår och imorrse visste jag hade jag hade tänkt rätt och nu har jag mer eller mindre bestämt mig helt. Det gör ont i hela kroppen och gråten hänger i halsen över beslutet, men någonstans inom mig vet jag att jag gör rätt i längden. Får se hur det känns sen.

Nu vill jag bara att arbetsdagen som inte ens har börjat är slut så att jag får åka hem till någon och bara mysa. Ikväll känner jag för att få många pussar och fina ord!
1 kommentar
Emma

Men vad skönt att somna så tidigt! :) Och vad skönt att veta att man tänkt rätt! Hoppas du har en toppenbra söndag!