bokmässan 2010

Som vi alla vet så skriver Isabella på sin bok som ska handla om självkänsla, hon berättade även när jag stannade kvar att hon samtidigt skriver på sin andra bok som jag gissar blir en chiclit! Iaf, boken kommer komma ut nu till sommaren, och vad kommer efter sommaren om inte förhösten och september.
Och vad händer i september?!  - Bokmässan! Och ja, sjävklart frågade jag henne om hon kommer ner dit till Göteborg och bokmässan, varpå hon svarade att det var lite meningen med att boken släpps då i lagom tid till mässan.

Så syster, nu vet vi i vems bås vi ska hänga i förutom Pirat och Lind´s! ;)
2 kommentarer
Sophia

Japp, fan vad bra!!! DÅ ska jag bli bästis med Bella! Tro mig.. eller nja.. jag kommer inte våga prata med henne..

caro - sex, kärlek och allt däremellan!

haha jodå! såklart du ska våga prata med henne! :D kan jag asgarva åt att hon har hela munnen med godis så kan du hälsa på henne ;)