bröst

Appropå det där med bröst, jag har faktiskt gått och tänkt på det hela dagen, och jag tänkte berätta om min relation till det troligtvis mest älskade på en kvinnas kropp!
- I början av min tonår så hatade jag mina bröst, mest för att de för mig var nästintill obefintliga och för att de växte så jäkla långsamt! På något sätt hade jag väll inbillat mig att perfekta c-kupor bara växte ut över en natt och så var biffen kirrad. Men nej. Det var ångest och jag tom bad till gud, så desperat var till att få ett par snygga bröst!
- Brösten växte, andras bröst växte och växte medan mina mest stannade till - och så var det klart. Var det inte mer än så? Två små fettkörtlar som ploppar ut och så var det klart? Missnöjet hängde kvar och jag undrade när mina bröst liksom skulle växa och bli större, någonstans i bakhuvudet hade jag att "brösten växer ända fram tills att man fyller 20" som ett mantra och höll humöret uppe.

Nu sitter jag här, 20 år gammal och kunde inte älska mina bröst mer! Nej, det blev ju ingen fast c-kupa som jag hoppades som 12åring. Men sitter jag och gråter för det? Nej, jag har kommit till den insikten att mina bröst är phucking fantastiska ändå! Dom är snygga, fasta, urläckra och hitills har jag inte fått ett enda klagomål! ;) (och skulle jag någonsin få ett kan den personen räkna stenhårt med en blåklocka som souvenir!)


Så dagens tips är: Var nöjd och stolt över dina bröst! Inse att alla snygga modell/sångerska/skådisbröst är fejk fejk fejk - och var jävligt glad och stolt över dina istället! Smickra, framhäv och pryd dom efter storlek, tycke och smak! Klä av dig naken och ta en ordentlig stund då du bara glor på dina bröst, beröm, kläm och spana in hur fantastiska dom är! Än sen om dom hänger lite, ena bröstvårtan är sne eller den ena är större än det andra - fortfarande phucking snygga! ;) Promise!  


Ps. skulle gärna med stolthet publicera en bild på mina ursnygga bröst så att ni också får se vad jag pratar om, och hur jäkla enkelt det är att bli nöjd med sina hängande köttpärlor! Men tyvärr så bryter det mot blogg.se´s regler! To bad! ;)
1 kommentar
Tina

EG skall man inte haka upp sig så mycket om det är A, B, C storlek på brösten, för problemet med BH-storlekar är att kupstorleken INTE är samma på en 80C som en 65C ! Är omkretsen 65, så är kupan F, för att bli lika stor som den var i 80C!