caro vs kronprinsessan!

Den senaste tiden har jag märkt hur folk ute på stan har tittat på mig, inte elakt utan mer snällt och lite nyfiket. En liten del inom mig undrar om dom kanske misstar mig för Kronprinsessan?! Ja, det hela började med att min Farmor, nog för att barnbarn alltid är små prinsessor i sina mor/farmödrars ögon, men hon drog det så pass långt att hon alltid påpekade hur lik jag var Kronprinsessan - och det har liksom hängt kvar!

Kan påpeka att inte mindre än två gånger i mitt liv har jag blivit Niad och misstagen för att vara självaste Kronprinsessan, en gång när jag gick vilse på NK och en annan gång på tuben! Självklart tar jag det som en superstor komplimang då hon är kanonsnygg, men jag tror nog mest att det är våra långa hakor som ger ett liknande utseende...


2 kommentarer
Sophia

Jaha.. och jag då? Vem är jag lik?? Inte kronprinsessan i alla fall!!! =(

Purken!

Sophia

En rumpnisse, kanske???!!!