dags för en förändring?

Idag är en såndär dag då jag älskar mitt hår, och hela mitt utseende, men allra främs håret. Det ligger sådär snyggt på huvudet och faller i mjuka lockar på axlarna! Men jag börjar tröttna, inbillar mig att det ser sommarblekt ut, och av någon anledning vill jag inte minnas årets sommar...
 Så ny färg ska införskaffas, helst så fort som möjligt. Är sugen på att klippa det också, kanske en helt ny look? Tåls att tänkas på, en förändring ska iaf ske, ska bara lista ut vilken...


ego-love<3

2 kommentarer
Nadira

Alltså, du har ju en skitsnygg färg nu! Men om du nu vill byta färg, så tycker jag att du inte ska gå hela vägen till svart. Ta någon mörkbrun-nyans istället. Det skulle passa dig grymt bra! Och Klipp upp det! Natti kanske kan göra det på dig? :D

Pusspuss

car0 - sex, kärlek och allt däremellan!

Ja, asså jag vill inte ha svart igen. utan något riktigt mörkt, som helst ska heta något fint i stil med Dark chocolate, Mocca, eller Brownie! :D haha!