detta vill jag göra just nu.

Jag tror jag har någon form av koncentrationssvårigheter, jag har kommit en bit på tentan, men tar typ studiepromenad varje kvart. Kan knappast vara normalt. Tror att det har något att göra med att man bara kan få antingen godkänt eller ickegodkänt på tentan, så jag vet liksom inte hur mycket energi och tankekraft jag ska lägga ner på det?!

Nej, istället vill jag göra något av detta, och ja som ni ser hör varje person/er ihop med något ätbart:

  • bädda ner mig i en varm stor säng och äta från båda lagrena på paradisasken med söt
  • gama alldeles för mycket marängschwiss med ht
  • spela ordfejden, se tillsammans och äta kladdkaka/chokladpudding med aspisarna
  • se segemyhr och äta chips/kinapuffar med L
  • äta potatisgratäng och lyssna på sorgliga låtar på youtube med en
  • vara i norrland och äta nygjord hjortronsylt med syster
  • ha middag med pappas sida och äta fiskgryta
  • äta vispgrädde på sked med ellen och fnissa hela natten

Allra helst den översta punkten, för det regnar ute och då blir det extra mysigt att ligga nerbäddad :)

2 kommentarer
vesna.blogg.se

ja superfin =)

Kevins & Elliots mamma Mia

Hej gumman! Vad glad jag blev när jag sågatt du kommenterat för jag hade tappat bort din bligg förut nrä min data pajjade.

Allt bra??

JOra nu är allt bra!=) Kramar