ego-dag!

Efter morgonens äventyr åkte jag direkt hem, ignorerade att jag hade både föreläsning, semi och saker att plugga. Resten av dagen ska jag pyssla om mig själv, vara ensam och tänka, äta goda saker, läsa ut flera böcker, ta mig tiden att andas och reflektera, ha tända ljus överallt, ha minispa med allt vad det innebär och bara andas.

Minns inte ens senast jag vilade, stannade upp och tänkte eller tog hand om mig själv. Allt för länge sen och idag ska jag bara njuta av att jag är jag och pyssla om mig själv på alla sätt och vis. För det är jag värd<3



Modern version av Kuckelimuck-medicin!


Någon på VR måste ha telepatisk förmåga eller älska mig väldigt mycket som skickade nya numret idag<3



ps. så om jag inte svarar på samtal eller sms, jag lever och mår bra - måste bara få andas!

0 kommentarer