ego

Efter en mindre hjärnblödning pga följande; jag hittar inte litteraturen till mina kuser någonstans, jag hatar vår föreläsare som skrivit världens sämsta tentafråga, och för att min mobil vägrar funka så jag kan inte ringa sötmois och gråta över tentafrågan!

Så istället bestämde jag mig för att skjuta upp plugget och ta hand om mig själv istället. Imorgon är en big phucking day och jag är så nervösexalteradlycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Dessutom måste jag se riktigt snygg ut imorrn! Så jag ska ha ett från kropp-till-tå-till-själ-omhändertagande spa och verkligen skämma bort mig själv! Det är jag banne mig värd<3



Till detta behövs: - choklad, massa doftljus, peelinghandskar, peelingkräm, lotion med god smak, smurfmask med tillhörande pensel, rakhyvel, rakgel och intimrakningsprodukter.

1 kommentar
emsipemsi

härligt! :)