en tro på kärleken

Jag hade en väldigt mysig dröm inatt, (kan vara en anings inspirerad av Flash Forward) men i drömmen så såg jag mig själv som 45-50år och jag var på en dejt! Jag var jäkligt snygg för att vara så pass gammal, lite lik Maryl Streep i Mamma Mia med kläderna och sättet att prata, förutom att jag då var mörkhårig.

Och då finns det två tolkningsalternativ av denna dröm:

Tolkning 1: Jag lever som singel resten av livet, har lite halvlånga förhållanden då och då, men annars så är jag mestadels singel.

Tolkning 2: Jag hittar min drömprins när jag är sisådär 27-30, skaffar barn, villa, volvo,vovve och lever lyckliga familjen under några decennier. Något känns inte riktigt bra, vi skiljer oss men har fortfarande en bra relation till varandra och barnen. Och det jag såg i drömmen var när jag tar min första steg som singelkvinna och är ute på min första dejt!


Det om något borde väl ge er alla en rejäl dos av tron på kärleken?
0 kommentarer