för vartenda ord som kommer ur den munnen så tycker jag om dig en smula mer<3

Jag och goa-moa var ju som sagt igår och pluggade, på en lördagförmiddag satt vi och stenpluggade i timmar, så jäkla bra! Men under ett av mina dampanfall av tristess så sker detta, och jag skrattar fortfarande bara jag tänker på det...

M - Asså, kolla på dom där buskarna, haha dom ser ju ut som får!
C - Mmm, bruna får! Eller vänta, finns det ens bruna får?
M - Bitchblickar mig och säger - Jaa, det finns ju svarta tomater iaf!
Därefter dör jag fullkomligt av skratt, stör hela södertörn och kan inte sluta skratta, tills Moa på Lucky-skånska säger:
M - Vadåå, sa jag något dumt nu?!

Hahahahaha!! En aningens internt då man måste känna Lucky för att veta hur hans skånska är, men jesus vad jag skrattade, och gör fortfarande bara jag tänker på det! Tack honey för att du är så bäst och får mig att vilja fortsätta plugga fastän hela jävla världen verkar vara emot det med allt krångel!<3 :)

Så till er läsare; finns det bruna får eller inte?! :)
3 kommentarer
Anonym

Det är tur att en tönt-fake-skåning kan lätta upp stämningen lite ;).

Naddi

Klart det finns bruna får :D

Titta här:



http://4.bp.blogspot.com/_ew0ygfS5tl4/SPAmryDy2-I/AAAAAAAADo8/MMSRro129sU/s400/IMG_4052+sheep.jpg

caro - sex, kärlek och allt däremellan!

tack naddi! :D haha jag visste det! ;)