frågor och svar

  1. De 3 senaste köpen jag gjort är L Word 1, en apelsin och nötter
  2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är nog min kära Lillmamma/Internetmoster/Boss/Idol Katerina Janouch<3 
  3. Det senaste jag googlade efter var en låttext
  4. Mitt absolut sämsta köp någonsin var säkert något plagg jag aldrig använt. 
  5. I min handväska har jag just nu kalender, en chiclit, kondomer, plånbok, spegel, tre läppglans, pennor och åkkort 
  6. Min favortigata i världen är Las Ramblas i Barcelona och East 34 i New York
  7. Mitt signaturplagg är förmodligen matchande undies,kort kjol el trasiga converse!
  8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är mina vackra, sexiga underkläder från Victoria Secrets!
  9. Jag är beroende av kärlek, fina vänner, endorfiner, sex, choklad och skratt
  10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa 3 ord svart, matchande och snygga undies, eget 
  11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja Forever 21, dom har allt!
  12. Jag har aldrig köpt något från välj valfri svensk töntdesigner...
  13. Jag fyndar bäst på H&M eller Gina
  14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja Scarlett Johannson
  15. Mitt nästa stora köp ska bli en ny tv?
  16. Min stilikon är ingen. Jag har gått från Grynet till att bara ta på mig det jag gillar själv
  17. I min skosamling har jag mest svarta och 5 par converse
  18. Min drömväska är en äkta Mulberry Bayswater
  19. Varje månad shoppar jag för om man bortser från Ullared, så ytterst lite 
  20. På nätet shoppar jag helst nu från cdon och bellme, haha!
  21. Min favorit-modeblogg är ingen. Alla är så förutsägbara att man tröttnar efter tre inlägg.
  22. Jag är som snyggast i saltvattenhår, pepparkaksbrun och matchande undies 
  23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag den jag är med/pratar i telefon med 
  24. Mitt hår är nyfärgat och kastanjmörkbrunt, och fantastiskt snyggt när lockarna faller rätt
  25. Mitt drömjobb är som medial Sexolog med allt vad det innebär!

0 kommentarer