Gud, varför är du aldrig på min sida?

Då jag är lite övertaggad inför torsdagens sexiga releasefest, så bestämde jag mig för att prova en klänning jag köpte i slutet av augusti - speciellt för denna kväll. Den är svart, snygg, var på rea och jag föll på direkten!
Nu, lite mer än en månad senare, och den sitter som en jävla säck! Tack gode gud inte över brösten, men resten av klänningen påminner mer om en sopsäck än klänning!

Gud, vad hände med alla tillfällen då jag gråtit i provrummen på HM över mina chokladkilon och bad om att dom skulle försvinna? Varför nu, när jag äntligen vid 20års ålder trivs perfekt med min kropp och är glad över vartenda litet gram. Varför nu, när jag är snygg, sexig och fullkomligt perfekt - varför börja skala av kilon?!


Haha, jag älskar den här bilden, speciellt detaljen med Jennie som kastar sig in i bilden!

0 kommentarer