helgens fynd!

Åh, nu har jag packat upp allt i små fina högar, gått igenom det mesta och jag är verkligen nöjd med vartendaste litet inköp, det är inget jag ångrar! Det är jäkligt bra med hur jäkla mycket vi egentligen handlade, och jag vill påpeka att jag handlade för minst summa! En liten stund kändes det som att vi höll hela Ullared under våra armar, men med tanke på hur många tusen kunder dom har under en dag så dog den tanken ganska snabbt!


Detta är vad jag kallar "roliga-saker-högen" :)


Jeansleggins, skinnhandskar, undies och finaste vantarna!


Ätbara högen!


"Tråk-men-nödvändigt-högen"!


Nya uppsättningar av handdukar


2010 - spelets år! ;)


Den lilla svarta, dock snyggare på!


Grejer till Mamma, Moa och Sanna, gissa vem som ska ha vad?! ;)

3 kommentarer
Sophia

Jävlar vad städprylar du köpte!!! Räcker ju lugnt till nästa gång du ska till ullred!!! haha..



Jag vill ha mina grejer juh!! Så ska jag vänta hur långe som helst..

Kan du inte ta med lite till Lind o C/o? När ska vi vara där, och vart? Du har väl inte glömt bort??

Anonym

Jag vet iaf vem som ska ha nööööötttttter:D

malin

eeeh hårspray till sanna... haha