I´m so exited!

Ikväll är det dags för releasefesten! Jag somnade innan 9 igår, så jag är pigg som en mört idag! Och så jäkla taggad! Det kommer bli bubbel, chokladpraliner och massa sexfantasier - kan det finnas en bättre kombination? ;)
Aahh! Jag vet inte vart jag ska ta vägen, så exalterad är jag. Jag har längtat och väntat på den här boken så länge, och det ska bli så sjukt kul att se hur slutprodukten, som jag lagt ner så mycket tid på, kommer se ut!
 - Dessutom så längtar jag efter att se vad det står i tackorden, en väldigt vacker fågel har viskat i mitt öra att mitt namn kommer att nämnas där! ;) Aaahh!!

Inget, inget, inget kan förstöra den här dagen! Detta, mina damer och herrar, är en ett stort steg i min karriärsuppbyggnad som Sveriges bästa och yngsta sexolog! Woho!!


The invitation!

4 kommentarer
Anonym

Hahaa det var bra sagt:)!



Jadu, vi kan väl ses på hötorget? För det var väl utanför PUB? <3

Anonym

Jag är så glad för din skull, och jag är lika nyfiken jag på att läsa den, OCH tackorden! Ha en ljuvlig kväll.



Kramar i massor

Jenny

Det här är du så värd, och jag är så glad för din skull. Är också nyfiken på boken, och så klart tackorden.



Kram i massor

car0 - sex, kärlek och allt däremellan!

Åh, tack så mycket!! :D aaah, jag är så glad för min egen skull med! haha, det är så sjukt stort! :D



ses imorrn kära syster! kramar!