I will survive.

Det borde inte vara logiskt lagligt att drömma massa stressdrömmar när kroppen har mindre än 5h på sig att vila upp sig. Kroppen borde bara lugnt och fint däcka av och bara sova nonstop tills klockan ringer 4,5h senare, inte få adrenalinkick över att tentan är inlämnad och vilja vara upp och mini-fira med sig själv mitt i natten.

Försöker hålla mig vaken och håller just nu på att tokinbillar mig att jag fått mer än 7h sömn och att jag egentligen är superpigg! Lite som att indoktrinera sig själv. Det går sådär, just nu sitter jag mest och tuggar i mig mandariner.

Idag jobbar jag dubbelpass, råkade bli en liten dubbelbokning. Så först hos pappa 06.45-15.30 och sen 16.00-22.00

Ikväll kommer jag sova mycket mycket gott. Nu ska jag njuta lite av Queens Love of my life<3
0 kommentarer