jag är en sån jävla kärring!

Jag vandrar omkring på Willys, ser att dom har extrapris på Aladdin och Paradis, och det är då jag hör mig själv tänka följande mening i mitt eget huvud, helt seriöst, och i en väldigt glad ton:

"Nejmen, vilket bra pris! Där måste jag passa på! Lika bra att ha hemma, Man vet aldrig när det kan bli ett tillfälle för att bjuda på en pralin!"

Fråga: När blev jag så jävla gammal i tankarna? Jag vet att jag kan bete mig som Agda 95 ibland, men det är ju mest på skoj. Men när meningar som den ovan formas i ens huvud, då är väll ändå gränsen nådd?

Nej, nu känner jag för att göra något olagligt, riktigt vulgärt eller farligt! Någon som är på att tatuera sig i veckan?! ;)

4 kommentarer
Sophia

Du är tokgalen!!!

Anonym

Jag tatuerar mig gärna, vet dock inte om jag har prengar den här veckan.. Kanske kan vi ta en runda och spana priser?

Anonym

Sen när blev det olagligt, vulgärt och riktigt farligt att tatuera sig? :(

car0 - sex, kärlek och allt däremellan!

Haha det var inte så jag menade! :O men jag kom inte på något bättre än det, skulle va typ sälja sin egen njure illegalt då, och det vill jag inte...