jag och moa har bakat!

Har haft världens mysigaste eftermiddag fylld med massa skratt, håkan i bakgrunden och superfina och väldigt goda muffins! Då jag kände för att fira att imorrn är sista gången då vi har världens sämsta föreläsare, så ville jag baka något trevligt till diskussionsgruppen, och älskade Moa var snabbt på!
Så under några trevliga timmar har vi bakat världens godaste muffins med hallonfyllning och chokladglasyr - godaste kombon ever!! Detta kombinerat med Håkans senaste skiva spelandes konstant, massa skratt, roliga historier och bara allmänt underbar tid :) <3


Nybakade muffins med hallonfyllning!


Med massa chokladglasyr på!


Moa som njuter!


Jag som njuter och asgarvar rätt in i en muffins!


Mmmm!!

2 kommentarer
Anonym

Ååååh vilka goa bilder;)! Jag snor! Tack för i dag pluttan!

Sophia

Vilka sjukt fina o mumsiga!! Spara till mig!!