killing me softly.

Guuuud, vilken jävla dag! Tror jag fick fem timmars sömn inatt, var alltför exalterad för att kunna lugna ner mig igår + att jag hade massa plugg. Sen har jag tillbringat över 7h i skolan och man kan säga att det resultatet var blandade känslor, allt från kärlek och exaltering över en underbar och intressant föreläsning, till att falla och utveckla en bitterhet och ilska över att demokrati existerar! Gaaah!!
Sen tillbringade jag och min fina Moa två timmar, två timmar, två timmar, på en fredageftermiddag - med att kopiera texter, leta artiklar och låna böcker! Vi är så bäst att det inte finns några gränser darling<3

Nu sitter jag och dör i soffan, är allmänt svimfärdig och har små svarta pricker framför ögonen så fort jag rör mig. Kvällens middag består av Cheez crunchers och nu ska jag dregla framför Calle! Min fredagkväll i ett nötskal!
0 kommentarer