levande död!

Jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Gårdagen var så jäkla kul, var länge sen jag var ute så länge, dansade så mycket och träffade så mycket roliga människor! Som dessutom resulterade i att jag var med om mitt livs värsta walk of shame, iklädd ett par skor i storlek 44 för att gårdagens skor gjorde för ont! Haha!

Imorrn ska jag jobba ute i sollentuna, och jag känner att jag egentligen borde vara tacksam för jobb, men när hjärnan känns lika aktiv som havregrynsgröt så är det svårt att hitta tacksamhetskänslan!


Ett tecken på att man är för trött: Pet Shop Boys version av "You were always on my mind" spelas på radion, min första tanke är: Vem i Beatles är det som sjunger denna? Det måste ju vara han som är likast Elvis Presley!... tills jag kommer på att det var Elvis som gjort den...
0 kommentarer